//super awesome !
sweet owner

Touch image for navigation :)



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello,welcome to my blog!I'm Nadira.Proud to be kpoppers and exo-stans.Haters can go away.


Bigfoots!


Budi bahasa budaya kita :)
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nadira
Others:   



AkuTakTahuNakBuatTajukApa.


Annyeonghaseyo and Assalamualaikum....

Ehem,Ehem..dah lama juga aku tak update post...Berhabuk juga blog aku ni...Hahahaha.Dalam entry ni tak ada makna pun jadi taknak baca pun tak pa.Oh  ya,tadi mula2 masa rehat,aku asyik gelak.Then lepas rehat aku asyik badmood.Aku memang macam ni akhir2 ni.Ego aku tak stabil.Senang nak menangis.Senang nak marah2.Lol,aku sedar juga.Akhir2 ni aku asyik marah orang.Tadi kat sekolah masa KH cikgu Omar tak mai then Cikgu Shuhaila yang masuk.Pastu Cikgu Shuhaila marah2 kami.Cikgu kata,"Siapa bising saya conteng muka dia." Masa tu ayu tak mai.Pastu Atirah duduk tempat Ayu.Aku duduk tempat Atirah.Aishah duduk tempat aku.Haih,biar aku lukis la.Untuk korang senang faham.

TL:Tempat Luqman
TS :Tempat Sarah
TAK :Tempat Aku
Ta :Tempat Ayu
Tat :Tempat Atirah
Tam :Tempat Amriza

Then,cikgu kata 'Yang duduk kat belakang tu nanti saya conteng muka.' Pastu,semua tengok Alif and the geng sebab diorang duduk belakang juga.Pastu cikgu sambung,'Tiga orang yang perempuan tu.' Then semua tengok aku,Atirah dan Amriza.Aku bukannya nak marah sebab benda..tapi,AKU TAK BUAT APA2 PUN.aku duduk diam ja.Jadi,kenapa aku yang disalahkan?! Then cikgu asyik tengok aku.Pastu Amriza asyik duk panggil.Oh pandai betul tindakan Amriza.Dahla cikgu asyik pandang aku then Amriza panggil2 aku.Ah,bagus.Then watin tanya Sarah,Sarah bawa komik ke tidak.Then sarah kata ada kat aku.pastu sarah minta komik tu.Dah pada masa itulah,CIKGU PANDANG AKU.

Aku marah sebab apa tau? Aku marah sebab Sarah dengan Aishah yang sembang kuat tahap gaban tu cikgu tak mau pula nak marah then marah aku yang innocent ni.Aku tak faham.Kenapa mesti aku?! Aku sakit hati gila dengan cikgu tu.Dahla cikgu tu suka menunjuk kamera dia.Hello cikgu,makcik saya dengan sepupu saya yang ada kamera lagi hebat dari kamera cikgu pun tak berlagak.//cikgubacamatiaku.\\ Aku dengan Atirah memang tak puas hati dengan cikgu tu.

Masa nak balik Aishah tanya aku,'Hang kenapa?' then aku balas tak tau.Lol,macam biasa....aku tak faham dengan diri aku.Aku tak rasa seperti aku jadi diri aku.Aku tak kenal diri aku jadi aku tak boleh jadi diri aku.
Pastu ni masa beberapa hari yang lalu,ni masa kat Pusat Sumber.Then si Shafiq tu kata "Cepat masuk dewan!" Then dia bising.Masa tu aku tengah badmood.Jadi pada mulanya aku tengok muka dia ja.Then Aku balas "Hang diam-ah."Aku jawab secara SPONTAN.then aku tak ingat dia balas apa.Pastu aku terus lari.Then dalam kelas,sarah kata,"Weh,selamba ja hang cakap dengan dia." Pastu aku senyum ja.Okeyla.Aku rasa aku cerita banyak dah ni.Baiii/

P/S : Jangan kacau aku masa aku badmood.