//super awesome !
sweet owner

Touch image for navigation :)



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello,welcome to my blog!I'm Nadira.Proud to be kpoppers and exo-stans.Haters can go away.


Bigfoots!


Budi bahasa budaya kita :)
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nadira
Others:   



Empty


Assalamualaikum

Blog tukar baju lagi sekali.Sebelum ni pakai skin Never Perfect kan? Sekarang ni tukar jadi skin Super Awesome.I love this skin.Okey back to story,nanti kan aku pergi interview kat MRSM Baling.Okey aku tak ready.Ha ha ha.Hurm aku tak suka hidup aku lately ni.Beberapa hari ni hati ni aku selalu rasa kosong..Aku rasa nak menangis tapi aku tak menangis.Aku baca fanfic sedih yang aku nak menangis tapi aku tak menangis.Aku tak boleh menangis...Sekarang ni aku jujur..aku rasa nak menangis..but I can't..*sigh* 

Tired,empty,sad,lonely...its me...
Aku tertanya-tanya..ada tak orang yang hidup macam aku? Hidup dia semua okey tapi dia tak bahagia..Dia ada kawan tapi jauh di sudut hati dia..dia rasa kesunyian..Bila orang tengok dia..mata dia kesunyian.Dia tak tau apa tak kena dengan hidup dia.Dia penat dengan semua perasaan ni.Dia rasa kosong...dia jarang senyum lately ni..Kalau dia senyum pun..tu tak ikhlas.Tu fake.Dia tak bahagia,dia rasa kosong,dia kesunyian,dia kesepian.